Vozový park
Vývoj vozového parku městské dopravy
Městská doprava je v Klášterci nad Ohří provozována od roku 1997. Od počátku ji zajišťuje místní dopravce - Pavel Škramlík. Pro provoz městské dopravy byly zakoupeny v již zmíněném roce dvě Karosy B732.00, které prošli generální opravou v tehdejších ČSAO Čáslav. Ty doplnila Karosa C734, opět původně atmosférický autobus po opravě v Čáslavy a přeturbování motoru. V této kombinaci vydržel vozový park prakticky až do roku 2005. Ke konci devadesátých let byl pořízen minibus Mercedes - Benz 412 Sprinter v úpravě na městský autobus. Tento dvoudvéřový minibus zajišťoval víkendový provoz, což platí příležitostně dodnes.
Na začátku roku 2005 se objevila na zpravodajském serveru INreport zpráva o nespokojenosti občanů se stavem vozového parku městské dopravy. K prvním změnám došlo během téže roku, kdy jednu z městských Karos nahradil sedmimetrový SOR ze sousední Kadaně. Autobus, který byl původně v majetku kadaňských technických služeb, obdržel v Klášterci nový nátěr, podobný tomu, ve kterém jezdí malý Mercedes.
O rok později proběhla tiskem zpráva, že by měl být zakoupen nízkopodlažní autobus. Dopravce si požádal o státní dotaci, která mu byla ve výsledném součtu přidělena. Ke zhruba dvěma milionům, šestistům tisicům korun od státu přibylo 50 tisíc Kč z městské kasy a Klášterečtí se tak mohli začít těšit na nový vůz. Autobus byl dovezen ke konci prosince 2006. Novinkou v městské dopravě se tak od ledna 2007 stal nový, částečně nízkopodlažní SOR BN.10,5, který je v provozu ve firemním nátěru a již z výroby je vybaven čelním panelem BUSE. Během roku 2007 bylo možno naposledy vidět v provozu zbývající Karosu B732.

V roce 2009 byl pro provoz na lince číslo 2 pořízen autobus Karosa B732.1658, původně z ČSAD Bus Ústí n/L (později DPÚK), kde sloužil na MHD v Lounech. Autobus se dočkal opravy a nyní jezdí v městském nátěru. V pracovní dny je možné ho vidět na vybraných spojích linky MHD č. 2. Během roku 2013 začal autobus sloužit jako ryze záložní a do provozu již téměř nevyjíždí. V předvánočním čase byl navíc polepem vánočními motivy a nadále slouží vánoční autobus. Těžko říci jestli vánoční bus uspěl, každopádně na konci roku 2014 byl autobus definitivně odstaven.

K dalším změnám ve vozovém parku městské dopravy došlo na přelomu října a listopadu 2010. Druhý vyrobený SOR, který dopravce zakoupil z Technických služeb města Kadaň, dojezdil. Nahrazen byl obdobným vozem od téhož výrobce. Od listopadu je tak možno spatřit na lince č. 1 SOR C 9.5 ve slušivém městském nátěru, který vychází z původního vzhledu autobusů Karosa. V roce 2017 došlo u autobusů SORk další změně. Devíti metrový stroj byl nahrazen větší délkovou variantou - SORem C 10.5, který byl odkoupen od soukromého dopravce a je nasazen na linky v celovozové reklamě.

Po vyřazení nejstaršího autobusu Karosa B732 pořídil dopravce minibus Mercedes-Benz Sprinter v městském provedení. Pravděpodobně z Německa dovezený autobusek pochází z dílny německého nástavbáře a je v dvoudvéřovém provedení, zadní dveře jsou dvoukřídlé a měla by se u nich nacházet vyklápěcí plošina. Pro potřeby městské dopravy obdržel vůz městský nátěr.
V současné době jsou pro provoz městské dopravy vyčleněny čtyři autobusy, dva SORy - jeden nízkopodlažní BN.10,5 a jeden střední C.9,5. Oba vozy se střídají na linkách 1 a 2. SORky doplňuje minibus Mercedes-Benz Sprinter, který zajišťuje provoz vybraných spojů linky č. 2 a 1 v pracovních dnech a provoz všech víkendových spojů. Vyjímečně lze spatřit také druhého Sprintera, který pravděpodobně plní funkci záložního vozidla. Všechny vozy dopravce jsou v různé kombinaci firemního nátěru, v případě městských autobusů také včetně výrazného nápisu MHD Klášterec nad Ohří na bocích vozidla. Název města je navíc doplněn samolepkou s městským znakem.
Nejen o městské dopravě v Klášterci nad Ohří - klasterec.xf.cz